Na päťdesiatich základných školách na Slovensku sa žiaci nenaučia čítať, písať ani počítať

Týždenník Trend uverejnil rozhovor s analytikom Róbertom Chovanculiakom k návrhom na zmenu vo vzdelávaní, ktoré uvádza vo svojej publikácii Ako prelomiť ľady v školstve. 

Na päťdesiatich základných školách na Slovensku sa žiaci nenaučia čítať, písať ani počítať

Celý rozhovor zo dňa 11.4.2023 si môžete pozrieť tu. 

INESS je nezávislé, neštátne a nepolitické občianske združenie. Všetky naše aktivity sú financované z grantov, 2% daňovej asignácie, vlastnej činnosti a darov fyzických a právnických osôb. Naše fungovanie, rozsah a kvalita výstupov, teda vo veľkej miere závisí aj od Vašej štedrosti.
Naše
ocenenia
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards