Gröhling hľadí do Fínska. Žiaci by sa mali učiť v blokoch

Róbert Chovanculiak sa pre Hospodárske noviny vyjadril k plánom ministra školstva. 24. 06. 2020.

Gröhling hľadí do Fínska. Žiaci by sa mali učiť v blokoch

Rezort školstva chce blokovou výučbou znížiť množstvo memorovania u žiakov a viac ich zapájať do činností, ktoré sa striedajú či vyhodnocujú a vedú žiakov aj k rozvoju kritického myslenia. Podľa učiteľa Viktora Križa by však malo ísť pre školy o slobodnú ponuku, pre ktorú sa môžu samy rozhodnúť. „Nesmieme zabúdať, že máme aj učiteľov, ktorým takýto systém nemusí vyhovovať a pre nich by predstavoval zbytočné tlačenie do využívania metód, ktoré nezvládajú a ani nechcú zvládať,“ dodal školský analytik Róbert Chovanculiak.

Celý článok si môžete prečítať tu.

INESS is an independent, non-governmental and non-political civic association. All of our activities are financed by grants, 2% tax allocation, own activities and donations from individuals and legal entities. Thus, our operation, scope and quality of outputs, largely depends on your generosity.
Our
awards
Zlatý klinec Nadácia Orange Templeton Freedom Award Dorian & Antony Fisher Venture Grants Golden Umbrella Think Tanks Awards